Kundservice
Du kan klare alt online, men hvis du har spørgsmål, sidder vi klar til at hjælpe dig.
Generellt
Jag hade en försäkring hos Thorn, gäller den fortfarande?
Jag hade en försäkring hos Thorn, gäller den fortfarande?
Försäkringen förblir oförändrad och ditt lån täcks fortfarande, utan att du behöver göra något.
Behöver jag göra något efter att mitt lån har flyttats?
Behöver jag göra något efter att mitt lån har flyttats?
Nej. Du behöver inte göra någonting. Facit Bank har tagit över ägandet av ditt avtal och lånevillkoren förblir desamma.
Det du ska tänka på är att se till att din betalning blir gjord om du betalar med pappersavi. Det är nya inbetalningsuppgifter som gäller.
Jag har AutoGiro/E-faktura. Måste jag ändra något på dessa för att betalningen ska gå som vanligt?
Jag har AutoGiro/E-faktura. Måste jag ändra något på dessa för att betalningen ska gå som vanligt?
Nej. Betalningsinformationen uppdateras automatiskt så att betalningarna går till Facit Bank. Du kan alltid ändra betalningsmetod i din nätbank.
Vilka blir mina nya inbetalningsuppgifter?
Vilka blir mina nya inbetalningsuppgifter?
Betalar du med betalningsavi eller E-faktura så hittar du dina nya inbetalningsuppgifter på avin eller på e-fakturan. Du kan också logga in på nätbanken för att hitta dina personliga inbetalningsuppgifter.
Alla manuella inbetalningar till Facit Bank görs till Bankgiro: 5740-3958